Змінити режим перегляду


АНАЛІЗ
 Властивості об’єктів:

1. Читати популярну літературу з фізики.

10. Читати твори класиків світової художньої літератури.

100. Піклуватися про забезпечення своїх друзів або родичів побутовими зручностями, вигодами (зробити необхідну покупку або приготувати їжу, або щось відремонтувати тощо).

101. Вивчати військову справу.

102. Вести тренерську роботу з якого-небудь виду спорту.

11. Читати літературу з питань мистецтва.

12.Читати літературу з питань педагогіки (про роботу школи, вчителя, вихователя тощо).

13. Читати літературу з питань філософії або психології.

14. Читати літературу (статті, нариси) з питань економіки або фінансів.

15. Читати літературу з питань кулінарії або моделювання одягу, або ведення домашнього господарства.

16. Читати літературу з військової тематики.

17. Читати нариси або статті, або книжки з питань спорту.

18. Вивчати фізичні явища, знайомитися з відкриттями в галузі фізики.

19. Знайомитися з науковими розробками в математиці.

2. Читати популярні нариси, статті або книжки з математики.

20. Знайомитися з принциповими схемами радіотелевізійної або автоматичної апаратури.

21. Знайомитися з новинами техніки.

22. Знайомитися    з    питаннями    хімічного    виробництва або експериментальної хімії.

23. Знайомитися з питаннями біології,  рослинного або тваринного світу.

24. Знайомитися з питаннями анатомії і фізіології людини.

25. Знайомитися з питаннями географічних або геологічних, або археологічних досліджень.

26. Знайомитися з питаннями історії розвитку різних народів і держав.

27. Знайомитися з роботами літературної критики.

28. Відвідувати театральні вистави або концерти,  або художні виставки.

29. Знайомитись   із   новими   досягненнями   (новими методами) педагогічної праці.

3. Читати науково-популярні журнали, статті з радіотехніки.

30. Знайомитись із новими оригінальними філософськими або психологічними концепціями, теоріями.

31. Знайомитись із рекламно-довідковими матеріалами нової техніки або побутових товарів.

32. Знайомитись із довідками і різними порадами щодо ремонту домашньої техніки, меблів, одягу, виготовлення саморобок або про будь-яку іншу ручну працю вдома.

33. Знайомитись із військовою технікою.

34. Спостерігати спортивні змагання.

35. Проводити досліди з фізики.

36. Розв'язувати математичні задачі.

37. Розбиратися в будові радіотехнічної або електричної, або електронної апаратури.

38. Розбиратися в технічних схемах або кресленнях.

39. Проводити досліди з хімії.

4. Читати науково-популярні технічні журнали і статті.

40. Працювати в саду або на городі, або на фермі.

41. Знайомитись із причинами виникнення різних захворювань.

42. Збирати географічні нотатки, схеми, карти або якісь експонати (геологічні, археологічні).

43. Обговорювати політичні події в країні або за кордоном.

44. Вивчати мову (іноземну або рідну).

45. Співати або грати на музичному інструменті, або малювати, або займатись будь-яким іншим видом мистецької діяльності.

46. Піклуватися про малих дітей.

47. Знайомитися з новими теоріями загальної або практичної психології.

48. Стежити за змінами валютних обмінних курсів.

49. Піклуватися про порядок і комфорт у своєму домі.

5. Читати науково-популярну літературу з хімії.

50. Брати участь у військовій підготовці

51. Брати участь у спортивних іграх.

52. Працювати у фізичному гуртку або займатися самоосвітою з фізики.

53. Працювати у математичному гуртку або займатися самоосвітою з математики.

54. Ремонтувати або налагоджувати радіотехнічну або електронну апаратуру, або електроприлади.

55. Складати або ремонтувати різні технічні механізми або пристрої.

56. Працювати у хімічному гуртку або займатися самоосвітою з хімії.

57. Працювати у біологічному гуртку або займатися самоосвітою з біології.

58. Доглядати за хворими.

59. Працювати з географічними картами.

6. Читати літературу про рослини або про тварин.

60. Ознайомлюватися з історичними пам'ятками культури різних народів.

61. Вести  свій  особистий  щоденник або  в  письмовій формі викладати свої спостереження, думки.

62. Брати участь у роботі гуртка або студії художньої самодіяльності.

63. Обговорювати питання педагогічної роботи.

64. Виявляти можливості застосування рекомендацій психологічної або філософської науки в житті людей.

65. Давати поради людям (товаришам, родичам або добрим знайомим) щодо вигідного вкладання грошей у приватні або державні заходи.

66. Надавати людям різні побутові послуги.

67. Брати участь у військових іграх або походах.

68. Брати участь у спортивних змаганнях.

69. Брати участь у конкурсах з фізики.

7. Читати популярні статті, нариси з медичних питань.

70. Брати участь у конкурсах з математики.

71. Складати або ремонтувати радіотехнічні прилади.

72. Робити технічні моделі (літаки, автомобілі або якісь інші конструкції).

73. Брати участь у конкурсах з хімії.

74. Брати участь у конкурсах з біології.

75. Знайомитися з роботою медичного працівника.

76. Користуватися маршрутними схемами або географічними картами.

77. Брати участь у роботі історичного гуртка або самостійно займатися питаннями історії.

78. Брати участь у роботі літературного або лінгвістичного (мовного) гуртка або самостійно займатися проблемними питаннями літератури чи мови.

79. Грати на музичних інструментах або малювати, або займатися різьбленням чи якоюсь іншою творчою практичною діяльністю.

8. Читати літературу з географії.

80. Замінювати вчителя, в якому-небудь з молодших класів, якщо в цьому виникає потреба.

81. Формулювати (визначати) свої власні погляди на життєві проблеми або на поведінку людей з позицій філософської або психологічної науки.

82. Розраховувати, передбачати, прогнозувати можливості вигідного інвестування (вкладання) грошей у перспективні заходи або вкладання своєї власної праці в такі ж заходи з метою матеріальної або духовної вигоди.

83. Піклуватися про сімейний бюджет (його можливе підвищення або раціональне використання).

84. Брати участь у організації військових тренувань або ігор, або походів.

85. Брати участь у роботі спортивної секції або спортивної школи, або спортивного гуртка, або самостійно займатися спортом.

86. Виступати з інформаційними повідомленнями про нові досягнення   у      фізиці   або   про   цікаві   фізичні явища (ознайомлювати з цим своїх товаришів).

87. Брати участь у проведенні математичних ігор або ознайомлювати своїх товаришів з цікавими питаннями математики.

88. Брати участь у роботі радіотехнічного гуртка або самостійно займатися радіотехнічними розробками.

89. Брати участь у роботі з технічної творчості.

9. Читати літературу про історичні події або про відомих історичних діячів.

90. Брати участь у експериментальній роботі з хімії.

91. Брати участь у експериментальній роботі з біології.

92. Надавати медичну допомогу людям або тваринам.

93. Брати участь у географічних або геологічних, або археологічних експедиціях, або в туристичних походах з метою вивчення краєзнавства.

94. Брати участь у походах або екскурсіях з історичною тематикою.

95. Брати участь у літературних зустрічах або в обговореннях літературної теми, або в літературному диспуті.

96. Брати участь у конкурсах художньої самодіяльності або самостійно виступати, або демонструвати свої творчі доробки.

97. Брати участь у організації і проведенні ігор та цікавого дозвілля для дітей.

98. Використовувати свої знання психології людини для покращання свого спілкування з людьми або для впливу на людину з метою зміни її поведінки.

99. Самостійно або разом з людиною, якій ви довіряєте, здійснювати ділові операції з метою одержання матеріальної вигоди (в торгівлі або послугах, або у виробництві тощо).

Методичні вказівки №11

Методичні вказівки №10

Методичні вказівки №12

Методичні вказівки №14

Методичні вказівки №9

Методичні вказівки №15

Методичні вказівки №13

Методичні вказівки №1

Методичні вказівки №3

Методичні вказівки №2

Методичні вказівки №4

Методичні вказівки №5

Методичні вказівки №7

Методичні вказівки №6

Методичні вказівки №8

Підбір наукових робіт для учнів BMANLAB



НАЗВА Методичні вказівки №1
1. Читати популярну літературу з фізики.
2. Читати популярні нариси, статті або книжки з математики.
3. Читати науково-популярні журнали, статті з радіотехніки.
4. Читати науково-популярні технічні журнали і статті.
5. Читати науково-популярну літературу з хімії.
6. Читати літературу про рослини або про тварин.
7. Читати популярні статті, нариси з медичних питань.
8. Читати літературу з географії.
9. Читати літературу про історичні події або про відомих історичних діячів.
10. Читати твори класиків світової художньої літератури.
11. Читати літературу з питань мистецтва.
12.Читати літературу з питань педагогіки (про роботу школи, вчителя, вихователя тощо).
13. Читати літературу з питань філософії або психології.
14. Читати літературу (статті, нариси) з питань економіки або фінансів.
15. Читати літературу з питань кулінарії або моделювання одягу, або ведення домашнього господарства.
16. Читати літературу з військової тематики.
17. Читати нариси або статті, або книжки з питань спорту.
18. Вивчати фізичні явища, знайомитися з відкриттями в галузі фізики.
19. Знайомитися з науковими розробками в математиці.
20. Знайомитися з принциповими схемами радіотелевізійної або автоматичної апаратури.
21. Знайомитися з новинами техніки.
22. Знайомитися    з    питаннями    хімічного    виробництва або експериментальної хімії.
23. Знайомитися з питаннями біології,  рослинного або тваринного світу.
24. Знайомитися з питаннями анатомії і фізіології людини.
25. Знайомитися з питаннями географічних або геологічних, або археологічних досліджень.
26. Знайомитися з питаннями історії розвитку різних народів і держав.
27. Знайомитися з роботами літературної критики.
28. Відвідувати театральні вистави або концерти,  або художні виставки.
29. Знайомитись   із   новими   досягненнями   (новими методами) педагогічної праці.
30. Знайомитись із новими оригінальними філософськими або психологічними концепціями, теоріями.
31. Знайомитись із рекламно-довідковими матеріалами нової техніки або побутових товарів.
32. Знайомитись із довідками і різними порадами щодо ремонту домашньої техніки, меблів, одягу, виготовлення саморобок або про будь-яку іншу ручну працю вдома.
33. Знайомитись із військовою технікою.
34. Спостерігати спортивні змагання.
35. Проводити досліди з фізики.
36. Розв'язувати математичні задачі.
37. Розбиратися в будові радіотехнічної або електричної, або електронної апаратури.
38. Розбиратися в технічних схемах або кресленнях.
39. Проводити досліди з хімії.
40. Працювати в саду або на городі, або на фермі.
41. Знайомитись із причинами виникнення різних захворювань.
42. Збирати географічні нотатки, схеми, карти або якісь експонати (геологічні, археологічні).
43. Обговорювати політичні події в країні або за кордоном.
44. Вивчати мову (іноземну або рідну).
45. Співати або грати на музичному інструменті, або малювати, або займатись будь-яким іншим видом мистецької діяльності.
46. Піклуватися про малих дітей.
47. Знайомитися з новими теоріями загальної або практичної психології.
48. Стежити за змінами валютних обмінних курсів.
49. Піклуватися про порядок і комфорт у своєму домі.
50. Брати участь у військовій підготовці
51. Брати участь у спортивних іграх.
52. Працювати у фізичному гуртку або займатися самоосвітою з фізики.
53. Працювати у математичному гуртку або займатися самоосвітою з математики.
54. Ремонтувати або налагоджувати радіотехнічну або електронну апаратуру, або електроприлади.
55. Складати або ремонтувати різні технічні механізми або пристрої.
56. Працювати у хімічному гуртку або займатися самоосвітою з хімії.
57. Працювати у біологічному гуртку або займатися самоосвітою з біології.
58. Доглядати за хворими.
59. Працювати з географічними картами.
60. Ознайомлюватися з історичними пам'ятками культури різних народів.
61. Вести  свій  особистий  щоденник або  в  письмовій формі викладати свої спостереження, думки.
62. Брати участь у роботі гуртка або студії художньої самодіяльності.
63. Обговорювати питання педагогічної роботи.
64. Виявляти можливості застосування рекомендацій психологічної або філософської науки в житті людей.
65. Давати поради людям (товаришам, родичам або добрим знайомим) щодо вигідного вкладання грошей у приватні або державні заходи.
66. Надавати людям різні побутові послуги.
67. Брати участь у військових іграх або походах.
68. Брати участь у спортивних змаганнях.
69. Брати участь у конкурсах з фізики.
70. Брати участь у конкурсах з математики.
71. Складати або ремонтувати радіотехнічні прилади.
72. Робити технічні моделі (літаки, автомобілі або якісь інші конструкції).
73. Брати участь у конкурсах з хімії.
74. Брати участь у конкурсах з біології.
75. Знайомитися з роботою медичного працівника.
76. Користуватися маршрутними схемами або географічними картами.
77. Брати участь у роботі історичного гуртка або самостійно займатися питаннями історії.
78. Брати участь у роботі літературного або лінгвістичного (мовного) гуртка або самостійно займатися проблемними питаннями літератури чи мови.
79. Грати на музичних інструментах або малювати, або займатися різьбленням чи якоюсь іншою творчою практичною діяльністю.
80. Замінювати вчителя, в якому-небудь з молодших класів, якщо в цьому виникає потреба.
81. Формулювати (визначати) свої власні погляди на життєві проблеми або на поведінку людей з позицій філософської або психологічної науки.
82. Розраховувати, передбачати, прогнозувати можливості вигідного інвестування (вкладання) грошей у перспективні заходи або вкладання своєї власної праці в такі ж заходи з метою матеріальної або духовної вигоди.
83. Піклуватися про сімейний бюджет (його можливе підвищення або раціональне використання).
84. Брати участь у організації військових тренувань або ігор, або походів.
85. Брати участь у роботі спортивної секції або спортивної школи, або спортивного гуртка, або самостійно займатися спортом.
86. Виступати з інформаційними повідомленнями про нові досягнення   у      фізиці   або   про   цікаві   фізичні явища (ознайомлювати з цим своїх товаришів).
87. Брати участь у проведенні математичних ігор або ознайомлювати своїх товаришів з цікавими питаннями математики.
88. Брати участь у роботі радіотехнічного гуртка або самостійно займатися радіотехнічними розробками.
89. Брати участь у роботі з технічної творчості.
90. Брати участь у експериментальній роботі з хімії.
91. Брати участь у експериментальній роботі з біології.
92. Надавати медичну допомогу людям або тваринам.
93. Брати участь у географічних або геологічних, або археологічних експедиціях, або в туристичних походах з метою вивчення краєзнавства.
94. Брати участь у походах або екскурсіях з історичною тематикою.
95. Брати участь у літературних зустрічах або в обговореннях літературної теми, або в літературному диспуті.
96. Брати участь у конкурсах художньої самодіяльності або самостійно виступати, або демонструвати свої творчі доробки.
97. Брати участь у організації і проведенні ігор та цікавого дозвілля для дітей.
98. Використовувати свої знання психології людини для покращання свого спілкування з людьми або для впливу на людину з метою зміни її поведінки.
99. Самостійно або разом з людиною, якій ви довіряєте, здійснювати ділові операції з метою одержання матеріальної вигоди (в торгівлі або послугах, або у виробництві тощо).
100. Піклуватися про забезпечення своїх друзів або родичів побутовими зручностями, вигодами (зробити необхідну покупку або приготувати їжу, або щось відремонтувати тощо).
101. Вивчати військову справу.
102. Вести тренерську роботу з якого-небудь виду спорту.
Методичні вказівки №2
Методичні вказівки №3
Методичні вказівки №4
Методичні вказівки №5
Методичні вказівки №6
Методичні вказівки №7
Методичні вказівки №8
Методичні вказівки №9
Методичні вказівки №10
Методичні вказівки №11
Методичні вказівки №12
Методичні вказівки №13
Методичні вказівки №14
Методичні вказівки №15
1
()
Дослідити процес електродного нагрівання рідин. Які умови мають виконуватися для можливості здійснення цього процесу? Як впливає концентрація солі на ефективність (коефіцієнт корисної дії) електродного нагрівника?
http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/energ/2dosltd/#/0 4 2 0 5 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 3 0 0 4 3 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 5 3 2 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 2 2 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 1 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
2
()
Дослідіть ефективність освітлення за допомогою світлодіодів. За яких умов світлодіодне освітлення буде найбільш вигідним з економічної точки зору?
4 2 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 3 0 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 5 3 4 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 4 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 3 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
3
()
Дослідіть питання узгодження електричного навантаження з фотоелементом. За яких умов коефіцієнт корисної дії фотоелемента матиме найбільше значення?
http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/energ/5Fotokr/#/0 4 2 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 3 0 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 5 3 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 2 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4
()
Дослідіть питання узгодження електричного навантаження з елементом Пельтьє. За яких умов елемент Пельтьє матиме найбільший коефіцієнт корисної дії.
http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/energ/8PE/#/0 4 2 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 3 0 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 5 3 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 2 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
5
()
Вплив фізичних навантажень на дихальну та кровоносну системи
http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/metodman/human%20physiology/#/0 1 0 0 0 3 2 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 4 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 3 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4
6
()
Як впливає електричне навантаження генератора постійного струму на швидкість руху вантажу за лабораторною роботою № 1?
http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/energ/1peretvmexel/ 4 2 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 3 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 5 3 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 2 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
7
()
Математичне моделювання раціону підлітків
0 4 0 1 4 0 2 0 0 0 0 0 1 0 4 0 3 0 4 0 0 1 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 4 0 0 1 1 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 4 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
8
()
Фізіолого-гігієнічні вимоги до режиму харчування та умов приймання їжі
http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/metodman/human%20physiology/#/0 0 0 0 0 4 1 4 0 0 0 0 0 0 0 4 0 2 0 0 0 0 1 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 1 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/chem/bioch/osbilminka/#/0
9
()
Вплив сніданку на працездатність підлітків
http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/metodman/human%20physiology/#/0 0 0 0 0 5 0 4 0 0 0 0 0 0 0 3 0 3 0 0 0 0 1 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 2 0 0 0 0 1 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2
10
()
Вплив стимуляторів на системи органів людини
http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/metodman/human%20physiology/#/0 0 0 0 0 3 1 5 0 0 0 0 0 2 0 1 0 2 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
11
()
Вплив стресу на реакцію організму
http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/metodman/human%20physiology/#/0 0 0 0 0 3 0 3 0 0 0 0 0 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 1 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
12
()
Дослідження повноцінності соків за вмістом вітаміну С
http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/metodman/human%20physiology/#/0 0 1 0 0 5 0 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 1 0 0 0 0 2 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 4 2 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/chem/analit/xarchexp/C/#/0
13
()
Вивчення інформаційної фальфифікації сирів та молочних продуктів
http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/metodman/human%20physiology/#/0 0 0 0 0 3 0 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 1 0 0 0 0 2 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
14
()
Аналіз мінеральних вод для індивідуального вживання
http://editor.inhost.com.ua/storage/MANLab/workbook/metodman/human%20physiology/#/0 0 0 0 0 3 0 4 0 0 0 0 0 0 0 2 0 2 0 0 0 0 2 0 2 0 0 0 0 0 0