відображення
сортування нова вкладка
email:
Пошук       Вибрана Вершина:       Вершина2:

продукції

  • продукція вважається диференційованою, якщо в ній знаходяться реальні чи удавані покупцеві відмінності, які сприяють успіху товару і його перевагам над товарами, виробленими конкурентами. Фірми диференціюють продукцію за зовнішнім виглядом, якістю, терміном придатності, наявністю додаткових послуг (гарантії, сервісу, інформації), престижністю та географічною територією. Фірми часто організовують рекламу таким чином, щоб найбільш успішно підкреслити диференціацію своєї продукції. Диференціація може створити перешкоди для виходу на ринок, вона також може сприяти виходу на ринок і завоювання ринків фірмами, продукції яких споживачі віддають перевагу


Супермножина:

Споріднені вершини: