відображення
сортування нова вкладка
email:
Пошук       Вибрана Вершина:       Вершина2:

Навчальний процес

  • Шкільний приклад Лонні навчається в четвертому класі і працює над проектом «Від моря до моря». Учень вивчає, наскільки важливими є міста в його регіоні в якості промислових і торгових центрів. Мотивація Лонні практично повністю побудована на його емоційному сприйнятті, що відбувається в класі. Він не бачить великої користі від виконання звичайних шкільних вправ і намагається знайти в матеріалі по предмету що-небудь цікаве для себе. Він упевнений в своїх силах, хоча навіть інколи й не справляється з усіма завданнями. Лонні – стараний школяр, хоча іноді він і переходить від однієї справи до іншої, не дотримуючись плану. Його вчителька добре знає його особливості та розуміє, що їй не потрібно витрачати час на підвищення його впевненості. Вона знає, що для нього не складе труднощів освоїти когнітивні стратегії, які йому будуть потрібні для розробки проекту. Допомога, яку він потребує, відноситься до області емоційної сфери та метапізнання. Оскільки проект допускає можливість вибору, учитель хоче допомогти Лонні вибрати місцеве підприємство, яке могло б бути для нього цікавим. Так як він цікавиться мотоциклами, вчитель радить йому ближче познайомитися з цим бізнесом. Вона також дає йому список завдань, які потрібно виконати і час для обмірковування цієї роботи з розвитку здібностей метапізнання. Працюючи з Лонні над розвитком його навичок метапізнання і пропонуючи йому проекти, в яких він міг би розвивати свої інтереси, його вчитель створює йому умови для розуміння того, як саме він вчиться. У той же час вона допомагає йому сформувати навички і стратегії, які допоможуть йому в житті.
  • Шкільний приклад Джесіка працює над проектом «Пограємо в м'яч», спрямованого на вивчення математичних закономірностей гри в бейсбол. Проблема полягає в тому, що вона більше цікавиться гуманітарними предметами, такими, як література й історія, а бейсбол не є цікавим для неї. Ще дитиною вона вирішила стати журналістом і, тому вона хоче вступити до коледжу на спеціальність «Журналістика». Крім того, вона вважає, що цей проект з математики важливий для неї, оскільки є кроком до досягнення мети – вступити до коледжу, хоча сам проект для неї не є особливо цікавим. Джесіка вчиться добре, хоча література дається їй краще, ніж математика і вона не дуже хоче глибоко вникати в цей проект, щоб не підвести інших і не розчаруватися самій. Оскільки її вчительці це відомо, вона намагається зробити так, щоб у неї були для цього всі необхідні знання та вміння і вселити в неї впевненість у своїх силах. Коли в «Я – системі» Джесіки формується мотивація для навчання, процес навчання може бути переданий іншим системам. Джесіка починає роботу над проектом із з'ясування базових понять. У ході роботи вчителька допомагає їй в навчанні за допомогою різних когнітивних систем. Коли їй потрібно порівняти статистику різних гравців, учитель дає їй модель зіставлення, яку їй потрібно здійснити, а коли вона стикається із необхідністю вибрати один із аспектів гри для подальшого дослідження, її вчитель допомагає їй навчитися тому, як потрібно робити вибір. Щоб сформувати навички метапізнання, вчитель проводить обговорення ключових моментів проекту в малій групі, в результаті чого Джесіка починає записувати в своєму щоденнику те, як проходить робота. Задіявши всі системи, так само як і галузь знань, учитель Джесіки з геометрії допомагає розвитку у неї навичок мислення високого рівня, які вона зможе використовувати і в інших ситуаціях.


Супермножина:

Споріднені вершини: