Змінити режим перегляду


АНАЛІЗ
 Властивості об’єктів:

ПЕРЕЛІК НАЦІОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ ІНДИКАТОРІВ ефективності та якості загальної середньої освіти та методологія їх обрахунку



НАЗВА
1
()
А 1.1. Розподіл за віком учнів. які навчаються в 11 класі
2
()
А 1.2. Розподіл за типами загальноосвітніх навчальних закладів учнів. які навчаються в 11 класі
3
()
А 1.3. Розподіл за профілями навчання учнів. які навчаються в 11 класі
4
()
А 1.4. Частка учнів. які отримали атестат про повну загальну середню освіту від кількості учнів. які закінчили загальноосвітні навчальні заклади
5
()
А. 2.1. Розподіл за типами навчальних закладів випускників. які отримали за результатами ЗНО з української мови та літератури 160 балів і вище
6
()
А 2.2. Розподіл за типами навчальних закладів випускників. які отримали за результатами ЗНО з англійської мови 160 балів і вище
7
()
А 2.3. Розподіл за типами навчальних закладів випускників. які отримали за результатами ЗНО з математики 160 балів і вище
8
()
А 2.4. Розподіл за типами навчальних закладів випускників. які за результатами ЗНО з української мови та літератури подолали поріг «склав/не склав»
9
()
А 2.5. Розподіл за типами навчальних закладів випускників. які за результатами ЗНО з англійської мови подолали поріг «склав/не склав»
10
()
А 2.6. Розподіл за типами навчальних закладів випускників. які за результатами ЗНО з математики подолали поріг «склав/не склав»
11
()
А З.1. Частка дівчат. які отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту
12
()
А З. 2. Розподіл за типами навчальних закладів дівчат 9 класу. у яких вони продовжили навчання
13
()
А З.З. Розподіл за типами навчальних закладів дівчат. які отримали атестат про повну загальну середню освіту
14
()
Б 1.1. Загальні видатки на одного учня
15
()
Б 1.2. Загальні видатки на один загальноосвітній навчальний заклад
16
()
Б 2.1. Частка державних видатків на загальну середню освіту від загальних видатків бюджету
17
()
Б 2.2. Частка державних видатків на загальну середню освіту від державних видатків на освіту загалом
18
()
Б 3.1. Частка капітальних видатків від загальних річних витрат
19
()
Б 3.2. Частка капітальних видатків. що витрачаються на спорудження нових будівель від загальної кількості капітальних видатків
20
()
Б З.З. Частка капітальних видатків. що витрачаються на закупівлю обладнання від загальної кількості капітальних видатків
21
()
Б 4.1. Частка поточних видатків від загальних річних видатків
22
()
Б4.2. Частка поточних видатків на заробітну плату вчителів від загальних річних поточних видатків загальноосвітнього навчального закладу
23
()
Б4.3. Частка поточних видатків на навчання й підвищення кваліфікації вчителів від загальних річних поточних видатків загальноосвітнього навчального закладу
24
()
Б 4.4. Частка поточних видатків на пенсійні відрахування від загальних річних поточних видатків
25
()
Б 4.5. Частка поточних видатків на оплату праці адміністративного персоналу від загальних річних поточних видатків
26
()
Б 4.6. Частка поточних видатків на харчування від загальних річних поточних видатків
27
()
Б 4.7. Частка поточних видатків на транспорт від загальних річних поточних видатків
28
()
Б 4.8. Частка поточних видатків на дослідження і розробки. окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм від загальних річних поточних видатків
29
()
Б 5.1. Частка учнів. які користуються безплатним харчуванням від кількості учнів. які користуються гарячим харчуванням
30
()
В 1.1. Частка учнів. які прийняті до 1 класу й отримали дошкільну освіту
31
()
В 1.2. Розподіл учнів за рівнями
32
()
В 1.3. Частка учнів. які навчаються в опорних школах від загальної кількості учнів. які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах сільської місцевості
33
()
В 1.4. Розподіл учнів за типами загальноосвітніх навчальних закладів
34
()
В 1.5. Розподіл учнів 10 класу за профілями навчання
35
()
В 1.6. Тенденції розподілу учнів старшої школи за профілями навчання (за кілька років)
36
()
В 1.7. Частка приватних загальноосвітніх навчальних закладів
37
()
В 1.8. Частка учнів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах
38
()
В 2.1. Розподіл випускників 9 класу за типами навчальних закладів. у яких вони продовжили навчання
39
()
В 2.2. Розподіл випускників 9 класу за типами загальноосвітніх навчальних закладів. які вони закінчили
40
()
В 2.3. Тенденції щодо кількості випускників 9 класу за типами загальноосвітніх навчальних закладів. які вони закінчили (за кілька років)
41
()
В З. 1. Частка учнів. які навчаються в спеціальних школах (школах-інтернатах)
42
()
В 3.2. Співвідношення кількості учнів. які навчаються в спеціальних класах до кількості спеціальних класів
43
()
В З.З. Частка учнів з особливими освітніми потребами від кількості учнів. які навчаються індивідуально
44
()
В 3.4. Частка учнів. які навчаються індивідуально
45
()
В 3.5. Частка учнів з особливими освітніми потребами. які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах від загальної кількості учнів у загальноосвітніх навчальних закладах
46
()
В 3.6. Частка дітей з інвалідністю в інклюзивних класах від кількості учнів у інклюзивних класах
47
()
В 3.7. Частка учнів у інклюзивних класах від загальної кількості учнів
48
()
В 3.8. Співвідношення кількості учнів у інклюзивних класах до кількості інклюзивних класів
49
()
В 3.9. Співвідношення кількості асистентів у інклюзивних класах до кількості інклюзивних класів
50
()
Г 1.1. Середня наповнюваність класу в загальноосвітніх навчальних закладах певних ступенів
51
()
Г 1.2. Середня наповнюваність класу за типами загальноосвітніх навчальних закладів
52
()
Г 1.3. Співвідношення кількості учнів до кількості вчителів у загальноосвітніх навчальних закладах
53
()
Г 1.4. Співвідношення кількості учнів до кількості вчителів у загальноосвітніх навчальних закладах різних типів
54
()
Г 1.5. Середня наповнюваність учнями загальноосвітніх навчальних закладів різних типів
55
()
Г 2.1. Частка педагогічних працівників із повним педагогічним навантаженням
56
()
Г 2.2. Розподіл учителів за класами. в яких вони викладають
57
()
Г 2.3. Співвідношення кількості практичних психологів до загальної кількості загальноосвітніх навчальних закладів
58
()
Г 2.4. Співвідношення кількості вчителів до кількості загальноосвітніх навчальних закладів різних типів
59
()
Г 2.5. Тендерне співвідношення адміністрації навчальних закладів
60
()
Г 3.1. Розподіл за віком учителів. які викладають предмети у певних класах загальноосвітніх навчальних закладів
61
()
Г 3.2. Тенденції вікового складу вчителів (за кілька років)
62
()
Г З.З. Розподіл кількості учителів-жінок за класами. у яких вони викладають
63
()
Г 3.4. Тенденції тендерного співвідношення вчителів (за кілька років)
64
()
Г 3.5. Розподіл кількості вчителів за кваліфікаційними категоріями та за класами
65
()
Г 3.6. Розподіл кількості вчителів за стажем педагогічної роботи та за класами
66
()
Г 3.7. Частка вчителів. які використовують ЖТ. комп’ютер у процесі навчання учнів
67
()
Г 3.8. Розподіл за кваліфікаційними категоріями вчителів. які використовують ЖТ. комп’ютер
68
()
Г 4.1. Частка комп’ютерів. підключених до Інтернету
69
()
Г 4.2. Співвідношення кількості робочих місць з комп’ютерами до кількості учнів
70
()
Г 4.3. Частка комп’ютерів. термін придбання яких становить понад 5 років
71
()
Г 4.4. Співвідношення кількості портативних комп’ютерів до кількості учнів
72
()
Г 4.5. Частка комп’ютерів. що використовують в управлінсько-господарській діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та для ведення обліку бібліотечного фонду
73
()
Г5.1. Співвідношення кількості навчальних кабінетів природничого циклу до загальної кількості загальноосвітніх навчальних закладів
74
()
Г5.2. Співвідношення кількості учнів до кількості навчальних кабінетів природничого циклу
75
()
Г5.3. Частка кабінетів з лінгафонним обладнанням від кількості кабінетів іноземних мов
76
()
Г5.4. Співвідношення кількості фізкультурних залів/басейнів до загальної кількості загальноосвітніх навчальних закладів
77
()
Г5.5. Співвідношення кількості фізкультурних залів/басейнів до загальної кількості учнів
78
()
Г5.6. Співвідношення кількості навчально-дослідних ділянок до загальної кількості загальноосвітніх навчальних закладів
79
()
Г6.1. Частка учнів. для яких організовано підвезення від місця навчання і додому від загальної кількості учнів. які того потребують
80
()
Г6.2. Частка учнів. для яких організовано підвезення до місця навчання і додому за програмою «Шкільний автобус» від загальної кількості учнів. яких підвозять
81
()
Г6.3. Співвідношення кількості учнів. які проживають в пришкільних інтернатах до кількості пришкільних інтернатів
82
()
Г6.4. Співвідношення кількості учнів у філіях при опорних школах до кількості філій
83
()
Г6.5. Частка учнів. для яких організовано підвезення до опорних шкіл від загальної кількості учнів. які вчаться в опорних школах і потребують підвезення
84
()
Індикатори напряму А. Ефективність навчальних закладів системи загальної середньої освіти
85
()
ПЕРЕЛІК НАЦІОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ ІНДИКАТОРІВ ефективності та якості загальної середньої освіти та методологія їх обрахунку
86
()
Індикатори напряму Б. Фінансові ресурси. що інвестуються в загальну середню освіту
87
()
Індикатори напряму В. Доступ до освіти. участь у навчально-виховному процесі. перехід за освітніми рівнями
88
()
Індикатори напряму Г. Навчально-виховний процес і організація процесу навчання
89
()
А1. Профіль учнів. які отримують повну загальну середню освіту
90
()
А2. Якість освіти випускників загальноосвітніх навчальних закладів
91
()
АЗ. Вплив тендерного показника на освіту
92
()
Б1. Скільки коштів іде на одного учня
93
()
Б2. Частка бюджетних видатків. що витрачається на загальну середню освіту
94
()
БЗ. Частка загальних річних видатків за категоріями капітальних видатків
95
()
Б 4. Частка загальних річних видатків за категоріями поточних видатків
96
()
Б5. Частка учнів. які користуються безплатним харчуванням
97
()
В1. Профіль учня в загальній середній освіті
98
()
В2. Перехід з основної школи в старшу
99
()
В З. Освіта дітей з особливими освітніми потребами
100
()
Г 1. Кількість учнів і вчителів у загальноосвітніх навчальних закладах
101
()
Г2. Забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів педагогічними працівниками
102
()
ГЗ. Профіль учителя в загальноосвітніх навчальних закладах
103
()
Г4. Ступінь використання ІКТ у навчанні
104
()
Г5. Матеріально-технічне забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів
105
()
Г6. Підвезення учнів до загальноосвітніх навчальних закладів

Страницы: