Змінити режим перегляду


АНАЛІЗ
 Властивості об’єктів:

Вступ



НАЗВА
1
()
технологія
2
()
науково-орієнтована освіта
3
()
освітня діяльність
4
()
проект Концепції розвитку освіти
5
()
пріоритет Концепції розвитку освіти
6
()
мета впровадження Концепції розвитку освіти
7
()
зниження якості освіти
8
()
безсистемне оновлення змісту освіти
9
()
криза педагогічної освіти
10
()
результат реформи освіти
11
()
система позашкільної освіти
12
()
доступ учня до якісної освіти
13
()
інтегрування STEM-освіти
14
()
впровадження методичних рішень STEM
15
()
співробітництво
16
()
комунікативність
17
()
творчість
18
()
впровадження системи навчання STEM
19
()
інтенсивний розвиток
20
()
розвиток IT-галузі
21
()
розвиток робототехніки
22
()
розвиток нанотехнологій
23
()
економічний розвиток
24
()
суспільний розвиток
25
()
культурний розвиток
26
()
інноваційний розвиток
27
()
розвиток особистості
28
()
якісне навчання
29
()
методи навчання
30
()
методики навчання
31
()
форми навчання
32
()
компетентнісний підхід до навчання
33
()
дидактичні засоби навчання
34
()
знання учнів
35
()
вміння учнів
36
()
навички учнів
37
()
характеристики учнів
38
()
математика
39
()
фізика
40
()
інженерія
41
()
програмування
42
()
пізнавальна діяльність учнів
43
()
навчальний процес
44
()
навчально-виховний процес
45
()
суспільно-політичні процеси
46
()
конкурс
47
()
олімпіада
48
()
економіка знань
49
()
науковий проект
50
()
технологічний проект
51
()
початкова школа
52
()
основна школа
53
()
забезпечення рівного доступ до якісної освіти
54
()
практична діяльність
55
()
предмет суспільного консенсусу
56
()
природничо-математичні предмети
57
()
технічні навички
58
()
самореалізація особистості
59
()
творча особистість
60
()
впровадження інформаційно-комунікативних технологій
61
()
забезпечення соціальних стандартів
62
()
виробництво навчального обладнання
63
()
методична література
64
()
наукова література
65
()
науково-популярна література
66
()
електронний посібник
67
()
віртуальна лабораторія
68
()
електронна база даних
69
()
освітній портал
70
()
освіта
71
()
Вступ
72
()
розвиток
73
()
навчання
74
()
учень
75
()
процес
76
()
система
77
()
знання
78
()
проект
79
()
школа
80
()
доступ
81
()
якість
82
()
діяльність
83
()
предмет
84
()
навички
85
()
особистість
86
()
впровадження
87
()
концепція
88
()
метод
89
()
забезпечення
90
()
налагодження
91
()
комплекс
92
()
Концепція розвитку освіти
93
()
проблеми освіти
94
()
реформа освіти
95
()
система освіти
96
()
якісна освіта
97
()
якість освіти
98
()
зміст освіти
99
()
педагогічна освіта
100
()
STEM-освіта
101
()
доступ до якісної освіти
102
()
навички XXI століття
103
()
навчання в області STEM
104
()
підхід до навчання
105
()
система навчання
106
()
засіб навчання
107
()
навчання учнів
108
()
діяльність учнів
109
()
технічні дисципліни
110
()
система роботи
111
()
система роботи з інтелектуально обдарованими дітьми
112
()
видавництво літератури
113
()
навчально-методичний комплекс

Страницы: