Змінити режим перегляду


АНАЛІЗ
 Властивості об’єктів:

Таксономія критеріїв



НАЗВА
1
()
якість анонсування подій та новин навчального закладу
2
()
опис майбутніх кваліфікацій, спеціальностей
3
()
опис умов вступу та навчання
4
()
інформація про викладацький склад
5
()
інформація для випускників
6
()
опис проектів навчального закладу
7
()
опис навчальних предметів, розклад занять, інвентар, необхідний для занять
8
()
наявність віртуальної бібліотеки та зручність користування нею
9
()
огляд додаткових послуг, які можна отримати при навчальному закладі (напр. клубів, гуртків, студій, тощо)
10
()
наявність і доступність рубрики «Контакти»
11
()
наявність адреси, карти проїзду
12
()
наявність інформації про дату створення сторінок
13
()
наявність інформаційних матеріалів про права людини (дитини)
14
()
наявність інформаційних матеріалів про безпеку в Інтернеті
15
()
відсутність реклами.
16
()
зручність елементів управління та меню, переходів та відкривання лінків
17
()
читабельність інформації, дотримання належного стилю її викладу
18
()
використання доцільних заголовків та ключових слів
19
()
легкість пошуку інформації
20
()
простота і швидкість реєстрації в разі її потреби
21
()
наявність карти сайту
22
()
наявність навігаційної стежки, що показує місцезнаходження користувача на сайті
23
()
інструменти зворотного зв‘язку, наявність форумів, блогів, тощо
24
()
наявність категоризації сторінок
25
()
можливість публікації коментарів під сторінками
26
()
наявність синдикації сторінок (RSS-потоків)
27
()
наявність послуг поширення посилань (через мережі типу Twitter, Facebook, Delicious тощо)
28
()
наявність версії сторінок «для друку»
29
()
можливість відправки сторінок через е-мейл
30
()
можливість встановлення «ролей» для користувачів з наданням різних прав щодо редагуванню сайту.
31
()
час створення сайту
32
()
динаміка оновлення інформації
33
()
терміни оновлення інформації
34
()
активність на форумах, блогах
35
()
наявність механізмів підтримки спільноти користувачів сайту
36
()
наявність онлайн-зошитів.
37
()
оригінальність та творчий підхід
38
()
інновативність і креативність
39
()
простота, неперевантаженість і вишуканість дизайну
40
()
наочність і зрозумілість викладеної інформації
41
()
час і швидкість завантаження сайту та додаткової інформації, що міститься у лінках
42
()
зрозумілість та легкість запам’ятовування доменного імені
43
()
потреба завантажень додаткового програмного забезпечення для перегляду певної інформації
44
()
грамотність при викладі матеріалу
45
()
популярність (наявність на сайтах лічильників, наприклад від Адаманта, для аналізу статистичних показників категорій відвідувачів)
46
()
оптимізація веб-сайту для перегляду зі смартфонів та планшетів.
47
()
Контент
48
()
Критерії для встановлення рейтингу шкіл
49
()
Зручність
50
()
Динаміка
51
()
Дизайн та технічні показники

Страницы: