Змінити режим перегляду


АНАЛІЗ
 Властивості об’єктів:

Відділ трансформації змісту освіти



НАЗВА
1
()
сфера виробництва
2
()
гуманітарного розвитку
3
()
освіти
4
()
гуманітарний
5
()
освітньої галузі
6
()
моральний розвиток майбутніх поколінь
7
()
різні групи суспільства
8
()
ефективність суспільства
9
()
суспільне відтворення
10
()
життєздатність суспільства
11
()
участь та позиція у рейтингу якості шкільної освіти
12
()
система освіти
13
()
традиції національної освіти
14
()
подолання гендерної нерівності та недовіри в суспільстві
15
()
гармонізації інтересів різних груп суспільства
16
()
морального розвитку майбутніх поколінь
17
()
інтелектуального розвитку майбутніх поколінь
18
()
у сфері освіти
19
()
соціально-економічні
20
()
технологічні
21
()
спричинені глобалізаційними процесами
22
()
інноваційні зміни у сфері виробництва
23
()
державної політики у сфері гуманітарного розвитку
24
()
державна політика у сфері гуманітарного розвитку
25
()
розвитку людського потенціалу за методологією ООН
26
()
вітчизняні вищі навчальні заклади
27
()
конкурентоспроможність навчальних закладів
28
()
світові рейтинги університетів
29
()
рівень гармонізації інтересів різних груп суспільства
30
()
вітчизняної системи освіти
31
()
ефективна внутрішня трансформація освіти
32
()
світових освітянських практик
33
()
вітчизняних інновацій
34
()
оцінювання
35
()
ООН
36
()
сфера
37
()
Відділ трансформації змісту освіти
38
()
розвиток
39
()
суспільство
40
()
освіта
41
()
рівень
42
()
зміни
43
()
реалізація
44
()
політика
45
()
індекс
46
()
заклади
47
()
рейтинг
48
()
інтереси
49
()
трансформація
50
()
поєднання
51
()
критерії
52
()
методологія

Страницы: